سجادپور: هدف برگزاری "مجمع گفتوگوی تهران" گفتوگو پیرامون مسائل منطقهای است
کد خبر: ۲۸۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بینالملل وزارت امور خارجه گفت: هدف ما از برگزاری "مجمع گفتوگوی تهران" گفتوگو پیرامون مسائل منطقهای و پیدا کردن راه حلها و راهکارها است.به گزارش ایسنا، محمدکاظم سجادپور، رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بینالملل وزارت امور خارجه در مراسم افتتاحیه «مجمع گفتوگوی تهران» ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و خوشآمدگویی به مهمانان مجمع گفت: کنفرانس امروز تهران در ادامه کنفرانسهای سالانه ما است که پیشتر به عنوان کنفرانس خلیج فارس مطرح میکردیم. هدف ما گفتوگو پیرامون مسائل منطقهای و پیدا کردن راه حل ها و راهکارها است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین