رادوشوویچ: با بیرانوند مشکلی ندارم
کد خبر: ۲۸۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۶
دروازهبان کروات پرسپولیس میگوید که مشکلی با بیرانوند ندارد.بوژیدار رادوشوویچ، دروازهبان پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر سرخپوشان مقابل نساجی در چارچوب دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر، درباره مشکلات مالی این تیم اظهار کرد: انصاریفرد انسان بزرگ و جنتلمنی است. او تلاش میکند که مشکلات را حل کند.
او در پاسخ به این سوال که آیا با بیرانوند مشکل دارد، گفت: نه هیچ مشکلی نداریم. ما همتیمی هستیم و یکدیگر را حمایت میکنیم. او وقتی من بازی میکنم، حمایتم میکند و وقتی او بازی میکند، من از او حمایت میکنم. امیدوارم این موضوع در نیم فصل دوم هم ادامه پیدا کند.
دروازهبان پرسپولیس در پایان درباره هواداران این تیم گفت: از همه هواداران تشکر میکنم. در هر بازی تعداد زیادی از آنها به ورزشگاه میآیند و امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را به آنها بدهیم تا خوشحال شوند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین