پیروزی ذوب آهن در روز استراحت سایپا
کد خبر: ۲۸۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان امروز (پنجشنبه) با انجام سه دیدار به پایان رسید. در این هفته ذوب آهن اصفهان میزبان شورا و شهرداری قزوین بود که در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۷ به برتری رسید.
هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی تیم ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.به گزارش ایسنا، هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان امروز (پنجشنبه) با انجام سه دیدار به پایان رسید. در این هفته ذوب آهن اصفهان میزبان شورا و شهرداری قزوین بود که در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۷ به برتری رسید.
توسعه و اقتصاد اطلس هم با اکسون بازی داشت که در نهایت اکسون در ست ست با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۰ پیروز شد.
در آخرین بازی هم افق قم و ستارگان فارس مقابل هم قرار گرفتند که تیم فارس در سه ست با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسید.
سایپا تهران این هفته استراحت داشت. علاوه بر این تیمهای پیکان تهران و باریج اسانس کاشان به دلیل حضور بازیکنانشان در تیم ملی والیبال بانوان بازی ندارند و پس از بازگشت تیمملی از مسابقات انتخابی المپیک برابر رقبای خود به میدان میروند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین