مازیار ناظمی عضو هیات رییسه بسکتبال شد
کد خبر: ۲۸۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال از عضویت مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در هیات رییسه این فدراسیون خبر داد.

رییس فدراسیون بسکتبال اعلام کرد مازیار ناظمی عضو هیات رییسه این فدراسیون شده است.رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال از عضویت مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در هیات رییسه این فدراسیون خبر داد.
طباطبایی در این مورد این انتصاب به خبرنگاران گفت: در مورد آقای ناظمی باید بگویم که او می تواند به ویژه در بخش رسانه به ما کمک کند در نتیجه تصمیم گرفتیم در هیات رئیسه باشد. در جام جهانی هم خیلی به ما کمک کرد یعنی در تهیه مصاحبهها و گزارش ها خیلی کمک کرد و ارتباطمان با رسانه ها را خیلی خوب حفظ کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین