|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۱۴

مازیار ناظمی عضو هیات رییسه بسکتبال شد

کد خبر: ۲۸۶۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
مازیار ناظمی عضو هیات رییسه بسکتبال شد
رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال از عضویت مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در هیات رییسه این فدراسیون خبر داد.
 رییس فدراسیون بسکتبال اعلام کرد مازیار ناظمی عضو هیات رییسه این فدراسیون شده است.

 رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال از عضویت مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در هیات رییسه این فدراسیون خبر داد.

طباطبایی در این مورد این انتصاب به خبرنگاران گفت: در مورد آقای ناظمی باید بگویم که او می تواند به ویژه در بخش رسانه به ما کمک‌ کند در نتیجه تصمیم گرفتیم در هیات رئیسه باشد. در جام جهانی هم خیلی به ما کمک کرد یعنی در تهیه مصاحبه‌ها و  گزارش ها خیلی کمک کرد و ارتباطمان با رسانه ها را خیلی خوب حفظ کرد.



ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین