ادامه افزایش آلایندهها در خوزستان تا فردا
کد خبر: ۲۸۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانهروز گذشته مسجدسلیمان با ۲۲.۵ و ایذه با ۳.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۶.۲ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در نوسان بود.
مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیشبینی ادامه افزایش آلایندهها و وقوع مه در استان تا فردا خبر داد.محمد سبزهزاری در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: تا روز چهارشنبه، افزایش آلایندهها و وقوع مه یا مه رقیق در سطح استان خوزستان مورد انتظار است.
وی افزود: از روز پنجشنبه با تاثیر سامانه بارشی، شاهد رگبار و رعد و برق در مناطق شمال، شمال شرق و در دیگر نقاط با شدت کمتر خواهیم بود.
سبزهزاری بیان کرد: همچنین در این ایام، وزش بادهای متوسط تا شدید را خواهیم داشت و خلیج فارس نیز مواج است.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانهروز گذشته مسجدسلیمان با ۲۲.۵ و ایذه با ۳.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۶.۲ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در نوسان بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین