پادشاه اردن: دفاع من از حقوق مسلمانان و مسیحیان در قدس واجب است
کد خبر: ۲۸۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
عبدالله دوم، پادشاه اردن در دیدار با رؤسای کلیساهای اردن و قدس و شخصیتهای مسیحی اردنی ضمن تبریک عید میلاد مسیح گفت: مسلمانان و مسیحیان در اردن از یک خانواده هستند و برای منافع کشور و پیشرفت آن تلاش میکنند.
پادشاه اردن تأکید کرد دفاع این کشور از حقوق مسلمانان و مسیحیان در قدس واجب است.به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عبدالله دوم، پادشاه اردن در دیدار با رؤسای کلیساهای اردن و قدس و شخصیتهای مسیحی اردنی ضمن تبریک عید میلاد مسیح گفت: مسلمانان و مسیحیان در اردن از یک خانواده هستند و برای منافع کشور و پیشرفت آن تلاش میکنند.
وی بر حق کلیساهای قدس در حفظ مقدسات و املاکشان و ادای آداب دینیشان در آزادی کامل تأکید کرد.
وی افزود: دفاع من از حقوق مسلمانان و مسیحیان در قدس واجب است.
پادشاه اردن بر ارتباط با رؤسای کلیساها در اردن و قدس و نمایندگان اوقاف و هیئتهای مقدس اسلامی تأکید کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین