|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۵۰

ظریف: اعتیاد آمریکا به تحریم، بیمارگونه است

کد خبر: ۲۸۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
 وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: رویکرد آمریکا در خصوص تحریم‌ها، از اعتیاد بی‌پروایانه و بیمارگونه این کشور پرده برمی‌دارد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز یک‌شنبه(اول دی) با اشاره به تحریم‌های یک‌جانبه و نامشروع آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، در توییتی نوشت: رویکرد آمریکا در خصوص تحریم‌ها از اعتیاد بی‌پروایانه و بیمارگونه این کشور پرده برمی‌دارد - وضعیتی که هیچ‌گونه حد و مرزی برای آنچه که ایالات متحده ممکن است انجام دهد یا ندهد، قائل نیست. این رفتار اعتیادآمیز هم بر روی دشمنان و هم دوستان این کشور تاثیر می‌گذارد مگر آن‌که به صورت دسته‌جمعی با آن مقابله شود.

وی در انتهای توییت خود از هشتگ #تروریسم اقتصادی استفاده کرده است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین