ظریف: اعتیاد آمریکا به تحریم، بیمارگونه است
کد خبر: ۲۸۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: رویکرد آمریکا در خصوص تحریمها، از اعتیاد بیپروایانه و بیمارگونه این کشور پرده برمیدارد.به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز یکشنبه(اول دی) با اشاره به تحریمهای یکجانبه و نامشروع آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، در توییتی نوشت: رویکرد آمریکا در خصوص تحریمها از اعتیاد بیپروایانه و بیمارگونه این کشور پرده برمیدارد - وضعیتی که هیچگونه حد و مرزی برای آنچه که ایالات متحده ممکن است انجام دهد یا ندهد، قائل نیست. این رفتار اعتیادآمیز هم بر روی دشمنان و هم دوستان این کشور تاثیر میگذارد مگر آنکه به صورت دستهجمعی با آن مقابله شود.
وی در انتهای توییت خود از هشتگ #تروریسم اقتصادی استفاده کرده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین