|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۳۳

کالدرون: بر وقت کشی تیم حریف غلبه کردیم

کد خبر: ۲۸۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
 سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش شایسته پیروزی برابر پارس جنوبی بوده است.

 گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: از کسب این سه امتیاز واقعا خوشحالم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بر سختی‌ها، مشکلات، وقت‌کشی‌ها و بر تیم حریف غلبه کردیم و شایسته سه امتیاز این بازی بودیم.

ادامه دارد...

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین