ترامپ کمپ دیوید را برای نشست گروه 7 انتخاب کرد
کد خبر: ۲۸۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۶
دونالد ترامپ امروز (سهشنبه) اعلام کرد که نشست سران G۷ در سال ۲۰۲۰ را در کمپ دیوید برگزار خواهد کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا، که برای شرکت در نشست سران ناتو به لندن سفر کرده است، در دیدار با جاستین ترودو، نخستوزیر کانادا، اظهار کرد که نشست سران قدرتهای جهانی موسوم به G۷ در کمپ دیوید، در شهر مریلند، برگزار خواهد شد.
در ماه اکتبر گذشته ترامپ اعلام کرده بود که نشست G۷ دیگر قرار نیست در زمین گلف ترامپ در شهر میامی ایالت فلوریدا برگزار شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین