|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۵۲

طاهرخانی:‌ کاش برنده می‌شدیم

کد خبر: ۲۸۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
شاهین طاهرخانی بعد از تساوی ۲ بر ۲ استقلال و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و فوتبالی که دوست داشتیم بازی کردیم، فکر می کنم همه از این بازی لذت بردند؛ اما حیف که برنده نشدیم.
  بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت:‌ بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دادیم و ای کاش برنده می‌شدیم.

شاهین طاهرخانی بعد از تساوی ۲ بر ۲ استقلال و سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و فوتبالی که دوست داشتیم بازی کردیم، فکر می کنم همه از این بازی لذت بردند؛ اما حیف که برنده نشدیم.

وی افزود: خیلی خوب بازی کردیم، متاسفانه در آخرین لحظه غفلت کردیم و پیروزی را از دست دادیم. ای کاش برنده می‌شدیم.

به گزارش ایسنا، بازیکن تیم فوتبال استقلال در خصوص داوری این دیدار گفت:‌ نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم و بهتر است کارشناسان نظر بدهند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین