لشگری رییس کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو شد
کد خبر: ۲۸۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
لشگری که پیش از این (به مدت هشت سال) بهعنوان عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی فعالیت میکرد، به ریاست این کمیته رسید. لشگری سال گذشته نیز، رییس کمیته پزشکی فدراسیون آسیایی ووشو شد.
دکتر امیرعباس لشگری به سمت ریاست کمیته پزشکی فدراسیون جهانی ووشو انتخاب شد.لشگری که پیش از این (به مدت هشت سال) بهعنوان عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی فعالیت میکرد، به ریاست این کمیته رسید. لشگری سال گذشته نیز، رییس کمیته پزشکی فدراسیون آسیایی ووشو شد.
وی که از چهرههای نامآشنای پزشکی درعرصه ورزش است، سالهاست بهعنوان رییس کمیته پزشکی فدراسیون ووشوی ایران فعالیت میکند.
ووشوی ایران در سالیان اخیر به واسطه دیپلماسی ورزشی و کسب موفقیتهای متعدد در مسابقات مهم بین المللی، از جایگاه ویژهای در فدراسیونهای جهانی و آسیایی برخوردار است.
در این راستا، نمایندگان ووشوی ایران دارای کرسیهای مختلفی در عرصه بینالمللی هستند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین