یک امتیاز بازی با سایپا برای ما خیلی مهم بود
کد خبر: ۲۸۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹
سرمربی شاهین که در نخستین بازیاش به عنوان سرمربی شاهین به اولین امتیازش دست یافت، گفت: سایپا از ما بهتر بود و فشار زیادی به ما وارد کرد.به گزارش ایسنا، تیمهای فوتبال سایپا و شاهین بوشهر امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. میشو کریستیچوویچ، سرمربی شاهین در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: سایپا از ما بهتر بود و فشار زیادی به ما وارد کرد تا بازی را ببرد. در مدتی که در بوشهر بودم سعی کردم تیم را از لحاظ روانی بهتر کنم و امیدوارم این یک امتیاز بهش رشد روانی تیم ما کمک کند. از بازیکنان تشکر میکنم که بازی خوبی ارائه دادند. یک امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین