|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۳۳

محمود صادقی: اجازه‌ مداخله بیگانگان در امور داخلی کشور را نمی‌دهیم

کد خبر: ۲۸۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات مردم گفت: به بدخواهان، بیگانگان، دولت عهدشکن و سلطه‌جوی آمریکا، اجازه‌ مداخله در امور داخلی خود را نمی‌دهیم.

به گزارش ایسنا، محمود صادقی، نماینده مردم تهران در مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«ضمن پیگیری و پافشاری بر حقوق مردم، به بدخواهان و بیگانگان و دولت عهدشکن و سلطه‌جوی آمریکا، که با تحریم‌های ظالمانه روند عادی زندگی مردم را مختل کرده، اجازه‌ مداخله در امور داخلی خود را نمی‌دهیم.»

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و همچنین مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور در اظهاراتی، درباره مسائل داخی ایران و اعتراضات به افزایش نرخ بنزین در روز گذشته، موضع‌گیری کردند.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین