نخستین مدال وزنهبرداری بانوان ایران به دست آمد
کد خبر: ۲۸۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
سیده الهام حسینی نماینده وزنهبرداری ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم موفق شد مدال برنز جام بینالمللی «نعیم سلیمان اوغلو» در ترکیه را کسب کند تا نخستین مدال بینالمللی وزنهبرداری کشورمان در بخش بانوان به نام این وزنهبردار ثبت شود.

سیده الهام حسینی موفق شد نخستین مدال بینالمللی وزنه برداری بانوان ایران را کسب کند.
سیده الهام حسینی نماینده وزنهبرداری ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم موفق شد مدال برنز جام بینالمللی «نعیم سلیمان اوغلو» در ترکیه را کسب کند تا نخستین مدال بینالمللی وزنهبرداری کشورمان در بخش بانوان به نام این وزنهبردار ثبت شود.
وی با ثبت رکوردهای ۸۸ کیلوگرم (یکضرب)، ۱۱۰
کیلوگرم (دوضرب) و ۱۹۸ کیلوگرم (مجموع) به این عنوان رسید. با این نتیجه، ۸
کیلوگرم رکورد یکضرب و ۱۰ کیلوگرم رکورد دوضرب کشور ارتقا پیدا کرد.
در این دسته، عناوین اول و دوم به نفرات ترکیه و ترکمنستان رسید.
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین