ورود مجمع تهران به موضوع آلودگی هوای پایتخت
کد خبر: ۲۸۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
مجمع نمایندگان تهران طی چند روز آینده جلسهای برای بحث و بررسی پیرامون راهکارهای مقابله با آلودگی هوای تهران برگزار میکند.
دبیر مجمع نمایندگان تهران از برگزاری جلسهای برای بررسی موضوع آلودگی هوای پایتخت خبر داد.محسن علیجانی در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: مجمع نمایندگان تهران طی چند روز آینده جلسهای برای بحث و بررسی پیرامون راهکارهای مقابله با آلودگی هوای تهران برگزار میکند.
دبیر مجمع نمایندگان تهران با اشاره به تعطیلی امروز مدارس ابتدایی ورامین و پاکدشت، شهرری و کهریزگ، اظهار کرد: آلودگی هوای تهران زیاد شده است و انشاءالله ما این موضوع را با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار خواهیم داد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین