عالیشاه: علیپور باید یک سری مسائل را برطرف کند
کد خبر: ۲۸۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
تیم ماشینسازی بسته بازی میکرد. ما فرصتهای خوبی داشتیم اما این فرصتها تبدیل به گل نشد. بازیکنان تمام تلاش خود را میکنند اما هواداران انتظار دارند. بازیکنان تیم نیاز به حمایت دارند.
بازیکن پرسپولیس میگوید تیمش با وجود اتفاقاتی که افتاده نیاز به حمایت دارد.به گزارش ایسنا، امید عالیشاه، بازیکن تیم پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل ماشینسازی در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر گفت: هر بازی برای ما فینال است و تیمهای روبروی ما انگیزه دارند. تیم ماشینسازی بسته بازی میکرد. ما فرصتهای خوبی داشتیم اما این فرصتها تبدیل به گل نشد. بازیکنان تمام تلاش خود را میکنند اما هواداران انتظار دارند. بازیکنان تیم نیاز به حمایت دارند.
او درباره اینکه رفتار هواداران با علی علیپور درست بود یا خیر گفت: علیپور برای این تیم زحمت کشیده اما علی باید یکسری مسائل را برطرف کند. هواداران او را دوست دارند و این بازیکن از شرایط در میآید. آن سالی که نائب قهرمان شدیم، هواداران تیم را تشویق میکردند. تیم جا دارد بهتر شود و فقط با حمایت هواداران این اتفاق میافتد چون بدون هواداران نمیتوانیم انگیزه لازم را داشته باشیم.
عالیشاه درباره مسائل مالی گفت: در این رابطه از آقای انصاریفرد سوال کنید.
بازیکن پرسپولیس درباره وقت تلفی بازیکنان ماشینسازی گفت: من چند دفعه به حامد لک گفتم بلند شو اما فوتبال است و اگر ما موقعیتهای خود را به گل تبدیل میکردیم شاید این اتفاقات نمیافتاد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین