صادقی: مقابل شهرخودرو خوششانس نبودیم
کد خبر: ۲۸۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
صادقی درباره زمین بازی گفت: ما با فدراسیون همکاری کردیم و میدانیم که استادیوم دستگردی قرار است که بازیهای تیم ملی جوانان در آنجا برگزار شود و به خاطر همین مسابقه را در این زمین انجام دادیم. دیروز (چهارشنبه) در این زمین بازی برگزار شده بود و موجب شده بود که کیفیت زمین تحت تاثیر قرار بگیرد.
سرمربی سایپا میگوید تیمش مقابل شهرخودرو خوش شانس نبوده استبه گزارش ایسنا، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا پس از تساوی تیمش مقابل شهرخودرو در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر گفت: به تیمم افتخار میکنم. درست است نتیجه نگرفتیم اما هر هفته بهتر میشویم. بازیکنانم باید بدانند که بازیکنان خوبی هستند. مقابل شهرخودرو بازی کردن و اینطور موقعیت ایجاد کردن بسیار خوب است.
او ادامه داد: امروز خوش شانس نبودیم. چند موقعیت داشتیم که نتوانست موفقیتآمیز باشد. قطعا ما در این زمین تمرین میکنیم. وظیفه من این است که در عین جوانی، بازیکنان را باتجربه کنیم.
صادقی درباره زمین بازی گفت: ما با فدراسیون همکاری کردیم و میدانیم که استادیوم دستگردی قرار است که بازیهای تیم ملی جوانان در آنجا برگزار شود و به خاطر همین مسابقه را در این زمین انجام دادیم. دیروز (چهارشنبه) در این زمین بازی برگزار شده بود و موجب شده بود که کیفیت زمین تحت تاثیر قرار بگیرد.
سرمربی سایپا در پایان گفت: فلسفه ما در سایپا، فرصت دادن به بازیکنان جوان، تربیت بازیکن برای فوتبال ایران و تیم ملی است. ما دنبال جام نیستیم و با این فلسفه و با تلاش زیاد باید بتوانیم این ایده ها عملی کنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین