بازگشت احمدزاده به ملوان بندرانزلی
کد خبر: ۲۸۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
محمد احمد زاده سرمربی ملوان که در هفته نهم رقابتهای لیگ دسته یک پس از باخت مقابل استقلال خوزستان استعفا کرده بود، به ملوان بازگشت.
محمد احمدزاده پس از آن که در هفته نهم رقابتهای لیگ دسته یک از سمتش استعفا کرد، با جلساتی که با مالکان باشگاه داشت، به ملوان بازگشت.محمد احمد زاده سرمربی ملوان که در هفته نهم رقابتهای لیگ دسته یک پس از باخت مقابل استقلال خوزستان استعفا کرده بود، به ملوان بازگشت.
احمدزاده جلسهای با پژمان نوری و مازیار زارع داشت و در نهایت با استعفای او مخالفت شد.
بعد از ظهر امروز (دوشنبه) محمد احمدزاده با حضور در تمرین ملوان، رسما به جمع انزلیچیها بازگشت تا در ادامه مسیر لیگ دسته یک، هدایت ملوان را بر عهده داشته باشد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین