الهه منصوریان طلایی شد
کد خبر: ۲۸۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
در ادامه پانزدهمین دوره رقابتهای ووشوی قهرمانی جهان، «الهه منصوریان» در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم به مصاف «اژه شاکر» از ترکیه رفت و این حریف را در ۲ راند شکست داد و طلایی شد. وی در مراحل قبل حریفانی از فرانسه و لبنان را برده بود.
سانداکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران در مسابقات ووشوی قهرمانی جهان این رشته که در شانگهای چین در حال برگزاری است، به مدال طلا دست یافت.در ادامه پانزدهمین دوره رقابتهای ووشوی قهرمانی جهان، «الهه منصوریان» در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم به مصاف «اژه شاکر» از ترکیه رفت و این حریف را در ۲ راند شکست داد و طلایی شد. وی در مراحل قبل حریفانی از فرانسه و لبنان را برده بود.
با این اوصاف هر سه سانداکار تیم زنان ایران به مدال طلا دست یافتند. صبح امروز نیز «محمدعلی مجیری» در تالو به طلا رسید.
از دقایقی دیگر نیز پنج نماینده تیم ساندای مردان ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفان می روند.
این مسابقات از ۲۷ مهرماه در شانگهای چین آغاز شد و فردا (چهارشنبه) به اتمام می رسد.
ووشوکاران ۱۰۲ کشور در این رویداد حاضر هستند.
منبع: ایرنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین