عارف غلامی: بضاعت استقلال همین است!
کد خبر: ۲۸۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
عارف غلامی بعد از پیروزی استقلال مقابل فجرسپاسی در وقتهای اضافه و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: من به همراه تیم ملی امید در شش روز دو بازی انجام دادم و در این دیدار هم به میدان رفتیم و ۱۲۰ دقیقه بازی کردم.
مدافع استقلال بعد از برتری مقابل فجرسپاسی در وقتهای اضافه بازی، گفت که بضاعت تیمش همین است.عارف غلامی بعد از پیروزی استقلال مقابل فجرسپاسی در وقتهای اضافه و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: من به همراه تیم ملی امید در شش روز دو بازی انجام دادم و در این دیدار هم به میدان رفتیم و ۱۲۰ دقیقه بازی کردم.
وی ادامه داد: در تیم ملی و استقلال نتایج خوبی گرفتیم. خوشبختانه نشان دادیم با بضاعتی که داریم، خوب کار میکنیم.
مدفع جوان استقلال تاکید کرد: برای حرفی که میزنم از بزرگان تیم اجازه گرفتم اما خواهش من از هواداران و پیشکسوتان این است از روی ترازوی خودمان سنگ برنداریم. بضاعت ما همین است. دو، سه بازیکن هجومی ما در پست غیر تخصصی خود بازی میکنند. ما نیاز به حمایت داریم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین