عرب سرپرست فدراسیون دوومیدانی شد
کد خبر: ۲۸۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴

وزیر ورزش و جوانان ایرج عرب، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانیفر در حکمی ایرج عرب را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
در بخشی از این حکم آمده است: شایسته است ضمن انجام امور جاری فدراسیون در اسرع وقت نسبت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین