تجهیز 17 گرمخانه پایتخت در آستانه فصل سرما
کد خبر: ۲۸۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱
وی با بیان اینکه به مراکز ابلاغ شده که نهایتا تا آبان نسبت به کنترل و تجهیز گرمخانهها، اقدام کنند ،گفت: در صورتی که استقبال از گرمخانه ها بیش از حد ظرفیت مراکز باشد، آمادگی داریم تا نسبت به ایجاد گرمخانههای موقت در سطح شهر اقدام کنیم.
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز تجهیز گرمخانه های پایتخت به وسایل گرمایشی و... با آغاز سرما خبر داد.نجم الدین محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز فصل سرما با بیان اینکه تمامی 17 گرمخانه سطح شهر در حال تجهیز به وسایل گرمایشی و... هستند گفت: با سرد شدن هوای پایتخت میزان استقبال افراد بی خانمان و کارتنخواب ها از مراکز نگهداری شهرداری افزایش می یابد.
وی با بیان اینکه به مراکز ابلاغ شده که نهایتا تا آبان نسبت به کنترل و تجهیز گرمخانهها، اقدام کنند ،گفت: در صورتی که استقبال از گرمخانه ها بیش از حد ظرفیت مراکز باشد، آمادگی داریم تا نسبت به ایجاد گرمخانههای موقت در سطح شهر اقدام کنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین