قهرمانی مس در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال
کد خبر: ۲۸۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
مس با این تساوی ۲۳ امتیازی شد و همامتیاز با گیتیپسند، سنایچ و فرشآرا و با تفاضل بهتر در صدر قرار گرفت. این تیم هنوز دو بازی معوقه دیگر از نیم فصل اول را دارد و سایر تیمها در تعطیلات نیم فصل به سر میبرند.
تیمهای فوتسال مس سونگون و محمدسیما قم در بازی معوقه لیگ برتر به تساوی رسیدند تا تبریزیها به رده نخست جدول صعود کنند.به گزارش ایسنا، تیمهای فوتسال مس سونگون و محمدسیما قم در دیدار معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتسال امروز(جمعه) از ساعت ۱۷ در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.
شاگردان علی افضل در مس سونگون این بازی را با وجود اینکه با نتیجه دو بر یک جلو بودند با تساوی دو بر دو به پایان رساندند.
بابک نصیری و فرهاد فخیم برای مس و روح الله ایثاری و محمد بیضایی برای محمد سیما گلزنی کردند.
مس با این تساوی ۲۳ امتیازی شد و همامتیاز با گیتیپسند، سنایچ و فرشآرا و با تفاضل بهتر در صدر قرار گرفت. این تیم هنوز دو بازی معوقه دیگر از نیم فصل اول را دارد و سایر تیمها در تعطیلات نیم فصل به سر میبرند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین