افتتاح 2 مدرسه در اهواز با حضور وزیر آموزش و پرورش
کد خبر: ۲۸۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
مدرسه ۱۵ کلاسه عین دو ناحیه ۴ اهواز که در جریان سیل آسیب دیده بود، با اعتبار ۸ میلیارد ریالی تعمیر و تجهیز شد و امروز به بهره برداری رسید.
با حضور وزیر آموزش و پرورش از دو مدرسه ۱۵ و ۱۲ کلاسه در اهواز بهره برداری شد.امروز (یازدهم مهر) با حضور وزیر آموزش و پرورش از دو فضای آموزشی ۱۲ و ۱۵ کلاسه در اهواز بهره برداری شد.
مدرسه ۱۵ کلاسه عین دو ناحیه ۴ اهواز که در جریان سیل آسیب دیده بود، با اعتبار ۸ میلیارد ریالی تعمیر و تجهیز شد و امروز به بهره برداری رسید.
همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه حجاب مهدیس اهواز با صرف ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث و امروز افتتاح شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین