|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۱۹

افتتاح 2 مدرسه در اهواز با حضور وزیر آموزش و پرورش

کد خبر: ۲۸۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
مدرسه ۱۵ کلاسه عین دو ناحیه ۴ اهواز که در جریان سیل آسیب دیده بود، با اعتبار ۸ میلیارد ریالی تعمیر و تجهیز شد و امروز به بهره برداری رسید.
با حضور وزیر آموزش و پرورش از دو مدرسه ۱۵ و ۱۲ کلاسه در اهواز بهره برداری شد.

 امروز (یازدهم مهر) با حضور وزیر آموزش و پرورش از دو فضای آموزشی ۱۲ و ۱۵ کلاسه در اهواز بهره برداری شد.

مدرسه ۱۵ کلاسه عین دو ناحیه ۴ اهواز که در جریان سیل آسیب دیده بود، با اعتبار ۸ میلیارد ریالی تعمیر و تجهیز شد و امروز به بهره برداری رسید.

همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه حجاب مهدیس اهواز با صرف ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث و امروز افتتاح شد.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین