تذکری جهت مناسب سازی تهران برای معلولان
کد خبر: ۲۸۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
وی با بیان این که بدون شک فراهم کردن استفاده بیشتر ناشنوایان و معلولان از فضاها و امکانات شهری باید در مسیر ادی حق به شهر مورد توجه مدیریت شهری و دیگر دستگاهها قرار گیرد گفت: بر همین اساس درباره لزوم خدمت رسانی شایسته به ناشنوایان و معلولان به شهرداری تذکر میدهم.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از شهرداری تهران خواست که نسبت به مناسب سازی فضای شهری و معابر برای نابینایان، ناشنویان و معلولان اقدام کند.به گزارش ایسنا، مجید فرهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به روز جهانی ناشنوایان، گفت: ناشنوایان و معلولان این شهر به عنوان شهروند حقی بر شهر دارند و باید مدیریت شهری برای زندگی این افراد اقدامات مناسبی در مسیر دسترس پذیری وحضور فعالانشان در فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی شهر به انجام برساند.
وی با بیان این که بدون شک فراهم کردن استفاده بیشتر ناشنوایان و معلولان از فضاها و امکانات شهری باید در مسیر ادی حق به شهر مورد توجه مدیریت شهری و دیگر دستگاهها قرار گیرد گفت: بر همین اساس درباره لزوم خدمت رسانی شایسته به ناشنوایان و معلولان به شهرداری تذکر میدهم.
وی با بیان این که مسئله مناسب سازی در برخی از پروژههای جدید مانند ایستگاههای مترو مورد توجه قرار نگرفته است اظهار کرد: شهرداری تهران باید به مسائل ناشنوایان، نابینایان و دیگر معلولان توجه بیشتری کند و و از شهردار تهران میخواهیم که در راستای تحقق شهر در دسترس برای همه اقدام کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین