ضبط محموله قاچاق یخچال و جریمه متخلف
کد خبر: ۲۷۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از جریمه میلیاردی متخلف قاچاق چندین دستگاه یخچال در این استان خبر داد.نعمت الله بیرانوندی در این رابطه اظهار کرد: در پی ارسال گزارشی از نیروی انتظامی در مورد کشف و ضبط یک دستگاه کامیون حامل چندین دستگاه یخچال این گزارش به شعبه اول دزفول ارجاع شد و شعبه رسیدگی کننده پس از اخذ دفاعیات متهمین و استعلامات لازم، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت، متهمین را به پرداخت یک میلیارد و 90 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که با توجه به پذیرش اتهام از سوی متهمین و سیر مراحل قانونی رای در اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان دزفول در حال اجرا است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین