طارمی بازی با اسپورتینگ را از دست داد
کد خبر: ۲۷۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
مهاجم ایرانی تیم ریوآوه به دلیل مصدومیت زانو دیدار تیمش در هفته چهارم لیگ پرتغال را از دست داد.به نقل از آبولا، مهدی طارمی مهاجم ایرانی توانست در هفته سوم رقابتهای لیگ پرتغال توانست برابر آوس هتتریک کند. با این حال او بعد از بازی از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرد. طارمی امروز (دوشنبه) برای تمرینات تیمش به اردوی این تیم رسید ولی تیم پزشکی ریوآوه با معاینه طارمی اعلام کرد این بازیکن نباید در بازی هفته چهارم برابر اسپورتینگ به میدان برود تا مصدومیت او از ناحیه زانو تشدید نشود.
ریوآوه در هفته چهارم رقابتهای لیگ پرتغال باید برابر اسپورتینگ لیسون قرار گیرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین