گفتوگوی وزرای خارجه انگلیس و کانادا درباره ایران
کد خبر: ۲۷۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
وزرای امور خارجه انگلیس و کانادا در دیدارشان در تورنتو بر سر مسائلی از جمله ایران به بحث و گفتوگو پرداختند.
وزرای امور خارجه انگلیس و کانادا در دیدارشان در تورنتو بر سر مسائلی از جمله ایران به بحث و گفتوگو پرداختند.به گزارش ایسنا، دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس در توییتی نوشت: تبادل نظر خوبی با کریستیا فریلند، وزیر امور خارجه کانادا در تورنتو داشتم. ما بر سر سهولت تبادلات پسابرگزیتی و طرحهای آتی در شراکت انگلیس و کانادا به گفتوگو پرداختیم. ما همچنین صحبتهایی در خصوص مسائل هنگ کنگ، ایران، ونزوئلا و اوکراین داشتیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین