درگیری بازیکنان در بازی دوستانه شمالیها و جنوبیها
کد خبر: ۲۷۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
تیمهای صنعت نفت آبادان و نساجی قائمشهر در دیداری دوستانه به تساوی رسیدند.
تیمهای صنعت نفت آبادان و نساجی قائمشهر در دیداری دوستانه به تساوی رسیدند.به گزارش خبرآنلاین؛ دو تیم صنعت نفت آبادان و نساجی قائمشهر که خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر آماده می کنند،امروز در دیداری دوستانه در تهران به مصاف هم رفتند و در پایان به نتیجه تساوی 1-1 رضایت دادند.
گل تیم نساجی را مجتبی ممشلی در نیمه اول و گل تیم نفت آبادان را غبیشابی در دقیقه 81 از نقطه پنالتی به ثمر رساند.
بعد از گل تیم فوتبال نفت آبادان در میانه زمین بین رضا جبیره بازیکن صنعت نفت و دو بازیکن تیم نساجی درگیری به وجود آمد که البته با وساطت سایر بازیکنان این موضوع ختم به خیر شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین