رئیس کل بیمه مرکزی:صنعت بیمه امانتدار اعتماد مردم است
سرعت در ارائه خدمات و تسهیل ارتباطات از نیازهای جدی یک جامعه مدرن و رو به جلو محسوب می شود و صنعت بیمه به دلیل ارتباط بی واسطه با مردم باید در این عرصه پیشتاز باشد.
ارتباطات و اطلاعات بیمه ای باید به روز، کار آمد و در بستر الکترونیک باشد تا روند خدمات رسانی به مردم تقویت شود.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه"الکامپ" با اعلام این مطلب افزود: سرعت در ارائه خدمات و تسهیل ارتباطات از نیازهای جدی یک جامعه مدرن و رو به جلو محسوب می شود و صنعت بیمه به دلیل ارتباط بی واسطه با مردم باید در این عرصه پیشتاز باشد.

وی از صنعت بیمه به عنوان امانتدار اطمینان و اعتماد مردم یاد کرد و افزود: تبادل اطلاعات بین دستگاه های مرتبط از الزامات سرعت، دقت و صحت در ارائه خدمات است که باید ضمن رعایت حقوق بیمه گذاران این مبادلات صورت بگیرد.
رییس شورای عالی بیمه در حاشیه این بازدید با مدیران استارت آپ های بیمه ای به گفتگو نشست و با ارائه رهنمودهایی شخصا برای رفع ابهام ها و مشکلات آنان دستور لازم را صادر کرد.
بر اساس این گزارش رییس کل بیمه مرکزی در بازدید از غرفه های مختلف، ضمن تبادل نظر با کارشناسان شرکت بیمه ایران، اپلیکیشن های بیمه ای و مدیران ارشد دستگاه های متناظر، به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.
ارسال نظر