|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۴۱

افزایش مصدومان زلزله خوزستان به 64 نفر

کد خبر: ۲۷۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
 ‌رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از افزایش تعداد مصدومان زلزله مسجدسلیمان به ۶۴ نفر خبر داد.

دکتر محمدامین زرگر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد مصدومان زلزله مسجدسلیمان به ۶۴ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: برخی از این مصدومان در ایذه و یک نفر در باغملک بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین