افزایش مصدومان زلزله خوزستان به 64 نفر
کد خبر: ۲۷۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی خوزستان از افزایش تعداد مصدومان زلزله مسجدسلیمان به ۶۴ نفر خبر داد.دکتر محمدامین زرگر در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد مصدومان زلزله مسجدسلیمان به ۶۴ نفر افزایش یافته است.
وی افزود: برخی از این مصدومان در ایذه و یک نفر در باغملک بودند که توسط تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین