دو دستیار کالدرون به تهران آمدند
کد خبر: ۲۶۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
بازیکنان پرسپولیس صبح امروز (سه شنبه) در ایفمارک حاضر شدند تا در تستهای پزشکی شرکت کنند و از فردا تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

دستیاران مربی آرژانتینی جدید پرسپولیس به تهران آمدند تا تمرینات این تیم را زیر نظر بگیرند.دو دستیار گابریل کالدرون به نامهای "خواکین آلبرتو"، مربی و "آمادو سودانسیا"، مربی بدنساز بامداد امروز (سهشنبه) وارد تهران شدند تا پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس، تمرینات این تیم را زیر نظر بگیرند. در کنار این دو دستیار، کریم باقری نیز در کادر فنی جدید پرسپولیس حضور خواهد داشت.
بازیکنان پرسپولیس صبح امروز (سه شنبه) در ایفمارک حاضر شدند تا در تستهای پزشکی شرکت کنند و از فردا تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین