تبریک رئیس مجلس به تیم ملی والیبال ایران
کد خبر: ۲۶۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
رئیس مجلس شورای اسلامی پیروزیهای تیم ملی والیبال کشورمان را تبریک گفت و از برگزاری مناسب این بازیها در شهرستان ارومیه از مردم این شهر تشکر کرد.علی لاریجانی در سخنان قبل از دستور کار امروز (دوشنبه) مجلس، گفت: پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان را به عزیزانمان تبریک میگویم.
رئیس مجلس خطاب به تیم بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال کشورمان، افزود: خوب و با اقتدار عمل کردید.
وی اظهار کرد: از مردم شریف ارومیه که هم میزبانی خوبی داشتند و هم با غیرت آذری قهرمانان والیبال را تشویق کردند، تشکر میکنم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین