صعود کوهنورد ایرانی به اورست
کد خبر: ۲۶۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰
کوهنورد کشورمان روز گذشته بر فراز بلندترین قله جهان ایستاد.
کوهنورد کشورمان روز گذشته بر فراز بلندترین قله جهان ایستاد.به گزارش فارس، ایمان آذیش که برای صعود به قله اورست راهی نپال شده بود صبح روز گذشته به عنوان تنها کوهنورد ایرانی در این فصل توانست صعود موفقیتآمیزی داشته باشد.
این صعود به همراه شرپا (باربر کوهستان) و با استفاده از کپسول اکسیژن صورت گرفت.
این کوهنورد ۳۵ ساله پس از صعود به بیسکمپ بازگشته و در سلامت کامل به سر میبرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین