کشته شدن ۱۴ شبهنظامی در افغانستان
کد خبر: ۲۶۲۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
امینالله امرخیل، رئیس پلیس ولایت هرات افغانستان به آناتولی گفت: شبهنظامیان طالبان ۱۴ غیرنظامی را به خاطر حمایت از نیروهای امنیتی در شهرستان فارسی کشتهاند.
شبهنظامیان طالبان ۱۴ غیرنظامی را در ولایت هرات افغانستان به کام مرگ کشاندند.به گزارش ایسنا، امینالله امرخیل، رئیس پلیس ولایت هرات افغانستان به آناتولی گفت: شبهنظامیان طالبان ۱۴ غیرنظامی را به خاطر حمایت از نیروهای امنیتی در شهرستان فارسی کشتهاند.
به گفته وی، اعضای طالبان خانههای برخی غیرنظامیان را به آتش کشیدهاند.
گروه طالبان هنوز در این زمینه واکنشی نشان نداده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین