زمین لرزههای درگهان و تخت خسارتی نداشته
کد خبر: ۲۵۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین زلزله ۳.۲ ریشتری تخت که ساعت ۲:۵۸ بامداد شنبه ۳۱ فروردین به وقوع پیوست، خسارت نداشته است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زلزلهای به بزرگی ۴.۴ ریشتر ساعت ۷:۱۱ صبح شنبه ۳۱ فروردین در ایستگاه درگهان جزیره قشم به ثبت رسید.علیرضا صفا عنوان کرد: بیشترین شدت این زلزله بین گچین بالا و بندرعباس بوده است.
وی بیان کرد: هیچ خسارتی تا این لحظه از این زمین لرزه گزارش نشده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین زلزله ۳.۲ ریشتری تخت که ساعت ۲:۵۸ بامداد شنبه ۳۱ فروردین به وقوع پیوست، خسارت نداشته است.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین