چرا برج آزادی با نور قرمز نورافشانی شد؟
کد خبر: ۲۵۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
برج آزادی نماد تهران، با نور قرمز، نورافشانی شد. این کار به خاطر بزرگداشت روز جهانی هموفیلی بود.

برج آزادی با نور قرمز نورافشانی شد تا بزرگداشتی برای روز جهانی هموفیلی باشد. این روز همه ساله، در ۱۷ام ماه آوریل ( ۲۸ فروردین ماه ) توسط فدراسیون جهانی هموفیلی، سازمانهای حمایتی بیماران مبتلا به اختلالات انعقادی و مراکز درمانی این بیماران در سطح بینالمللی برگزار میشود.در ایران همزمان با سایر نقاط دنیا، موسسات حمایتی در این روز، اقدام به ارتقاء سطح آگاهی عموم درباره این بیماریها می کنند. در این رابطه دیشب به درخواست موسسه خیریه مهتا و با همراهی مدیر برج آزادی این برج با نور قرمز نورافشانی شد تا توجه تهرانی ها را به روز جهانی هموفیلی و پیام «دسترسی به بیمار، اولین قدم برای ارائه خدمات درمانی است»، جلب کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین