|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۰۲

شدید شدن بارندگی در جنوب کرمان

کد خبر: ۲۵۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان گفت: تا این لحظه فقط شدت بارندگی در جنوب استان کرمان گزارش شده و هیچ گزارشی از سیلابی بودن منطقه نداشته‌ایم.
 مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان گفت: تا این لحظه فقط شدت بارندگی در جنوب استان کرمان گزارش شده و هیچ گزارشی از سیلابی بودن منطقه نداشته‌ایم.

"مجید سعیدی" در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وجود سامانه بارشی نسبتاً قوی در استان کرمان توضیح داد: از عصر امروز سامانه بارشی وارد استان کرمان شده است.

مدیر کل مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری کرمان با اشاره به آخرین وضعیت استان اظهار کرد: تا این لحظه فقط در یکی از روستاهای شهرستان رابر به خاطر شرایط توپوگرافی اش گزارش آب گرفتگی داشتیم که بلافاصله اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفت.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین