خبرنگار عربستانی:
به ایرانیها باختیم، لیگ را تعطیل کنید!
کد خبر: ۲۵۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
جامعه فوتبال کشور عربستان از باخت نمایندگان این کشور به تیمهای ایرانی شدیدا عصبانی است.شکست 0-2 الاهلی مقابل پرسپولیس و پیروزی 1-2 استقلال مقابل الهلال باعث شد تا نمایندگان ایران در مقابل تیم های عربستانی بهترین نتایج ممکن را کسب کنند. همین اتفاق باعث شد تا جامعه ورزشی عربستان واکنش تندی به این شکست ها داشته باشد. سعید الحارثی، خبرنگار عربستانی درباره عملکرد الهلال و الاهلی نوشت: «نمایندگان ایران مقابل تیمهای ما پیروز شدند؛ من خواستار لغو لیگ عربستان در ادامه فصل هستم.»
روزنامه عکاظ عربستان نیز از عصبانیت رییس باشگاه الاهلی از شکست این تیم نوشته است.
منبع: خبر آنلاین
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین