20 مصدوم بر اثر واژگونی مینی بوس در نیشابور
کد خبر: ۲۵۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو مینی بوس در جاده نیشابور - مشهد 20 نفر مصدوم شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو مینی بوس در جاده نیشابور - مشهد 20 نفر مصدوم شدند.دکتر قاسم مشارموحد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پی این حادثه که ساعت 13 و 45 دقیقه امروز روی داد، 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
وی اظهار داشت: مصدومین این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان های 22 بهمن و حکیم نیشابور انتقال یافتند.
وی گفت: علت وقوع این حادثه در حال بررسی است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین