جاده ترانزیتی اهواز - شوش زیر آب رفت
کد خبر: ۲۵۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۰
جاده مواصلاتی اهواز - شوش پس از بالا آمدن شدید آب کارون و دز زیر آب رفت و تردد از آن ممنوع شد.
جاده مواصلاتی اهواز - شوش پس از بالا آمدن شدید آب کارون و دز زیر آب رفت و تردد از آن ممنوع شد.به گزارش تسنیم از اهواز، جاده ترانزیتی اهواز - شوش یکی از محورهای مهم مواصلاتی کشور محسوب میشود که در سیلاب شدید اخیر به زیر آب رفته است.
پلیس راه اهواز امروز تردد خودروهای سواری را از این جاده ممنوع کرده است و فقط ماشینهای سنگین به ندرت اجازه تردد دارند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین