وزارت کشور: تکذیب حضور استانداران و فرمانداران در خارج از کشور
کد خبر: ۲۵۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
«سید سلمان سامانی» سخنگوی وزارت کشور، حضور برخی استانداران و فرمانداران در خارج از کشور را که طی ساعات گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود، شایعه و کذب محض خواند.
«سید سلمان سامانی» سخنگوی وزارت کشور، حضور برخی استانداران و فرمانداران در خارج از کشور را که طی ساعات گذشته در فضای مجازی منتشر شده بود، شایعه و کذب محض خواند.به گزارش ایرنا، وی شامگاه یکشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حضور تعدادی از استانداران و فرمانداران در خارج از کشور کاملا کذب است.
قائم مقام وزیر کشور در امور هماهنگی استانها ادامه داد: با منتشر کنندگان این مصاحبه جعلی که اعتماد عمومی را هدف قرار داده اند، برخورد قانونی می شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین