2 کودک در نهر آب اروندکنار خوزستان غرق شدند
کد خبر: ۲۵۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
بخشدار اروندکنار، غرق شدن دو کودک در یکی از نهرهای این شهر را تایید کرد.
بخشدار اروندکنار، غرق شدن دو کودک در یکی از نهرهای این شهر را تایید کرد.ادیب مهاوی در گفتگو با مهر، گفت: دو کودک ۶ و ۳ ساله، ساعت ۱۷ امروز به درون یکی از نهرهای آب در این شهر پرتاب و غرق شدند.
وی افزود: این دو بردار به تنهایی در کنار یکی از نهرها درحال بازی بودند که به درون آن افتادند و با توجه به شدت داشتن جریان آب غرق شدند.
مهاوی اظهار کرد: دلیل دقیق غرق شدن کودکان توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است.
بخشدار اروندکنار از خانواده ها خواست تا در ایام خروشان بودن اروندرود، بیشتر احتیاط کرده و از حضور کودکان در کنار انهار جلوگیری کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین