|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۵۶

کلیه مدیران خوزستان ممنوع الخروج شدند

کد خبر: ۲۵۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان خروج فرمانداران و مدیران کل از استان را ممنوع اعلام کرد.
 غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان خروج فرمانداران و مدیران کل از استان را ممنوع اعلام کرد.

عصر جنوب نوشت: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان خروج فرمانداران و مدیران کل از استان را ممنوع اعلام کرد.

گفتنی است این تصمیم درپی هشدارهای سازمان هواشناسی درخصوص احتمال وقوع سیل در این استان گرفته شده است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین