جنگندههای روسی بمبافکن آمریکایی را فراری دادند
کد خبر: ۲۵۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
کاخ کرملین نزدیک شدن بمبافکن آمریکایی به حریم هوایی روسیه را که منجر به اعزام جنگندههای روسی شد،عامل افزایش تنشها در منطقه توصیف کرد.
کاخ کرملین نزدیک شدن بمبافکن آمریکایی به حریم هوایی روسیه را که منجر به اعزام جنگندههای روسی شد،عامل افزایش تنشها در منطقه توصیف کرد.به گزارش فارس، یک فروند بمبافکن استراتژیک آمریکایی صبح (پنجشنبه) بعد از نزدیک شدن به حریم هوایی روسیه، توسط جنگندههای این کشور تغییر مسیر داد.
وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیهای در این باره اعلام کرد که جنگندههای این کشور، یک فروند بمبافکن B-52 متعلق به نیروی هوایی آمریکا را از حریم هوایی دریای بالتیک دور کردند.
به نوشته خبرگزاری «رویترز» کاخ کرملین نیز با انتقاد از این اقدام آمریکاییها گفت پرواز بمبافکنهای قادر به استفاده از تسلیحات اتمی در منطقه، باعث ایجاد تنشهای جدیدی میشود.
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین تاکید کرد: «فقط این را میگویم که چنین اقداماتی توسط ایالات متحده نه تنها باعث تقویت فضای امنیت و ثبات در منطقه نمیشود بلکه تنشهای اضافی نیز ایجاد میکند».
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین