2 زخمی در درگیری بر سر محدوده شهری اندیمشک و دزفول
کد خبر: ۲۵۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
فرمانده انتظامی دزفول گفت: در درگیری ایجاد شده بین تعدادی از مردم دزفول و اندیمشک به دلیل اختلاف در تابلوی مشخصکننده حد شهری امشب ۲ نفر در دزفول زخمی شدند.
سرهنگ حسین عیدی فرمانده انتظامی دزفول دقایقی پیش در گفتوگو با فارس، اظهار کرد: در درگیری ایجاد شده بین تعدادی از مردم دزفول و اندیمشک به دلیل اختلاف در تابلوی مشخصکننده حد شهری امشب ۲ نفر در دزفول زخمی شدند.فرمانده انتظامی دزفول عنوان کرد:از تعداد مصدومین در اندیمشک اطلاعی ندارم.
به گزارش فارس امشب برخی از مردم دزفول و اندیمشک بر سر نصب تابلو در حدفاصل بین دو شهر تجمع کردند که منجر به درگیری شد.
استاندار خوزستان تصریح کرد در این درگیری تعدادی از طرفین مصدوم شدهاند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین