سقوط کارگر از بام یک برج در شهرک غرب
کد خبر: ۲۵۵۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت از سقوط کارگری از یکی از برجهای شهرک غرب خبر داد.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت از سقوط کارگری از یکی از برجهای شهرک غرب خبر داد.به گزارش ایسنا، سرهنگ آقایاری در این باره اظهار کرد: ساعت ٢٠ امشب حادثه سقوط یک کارگر از بام یک برج اعلام شد. در پی آن مأموران رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و به محل حادثه واقع در شهرک قدس، خیابان هرمزان، برج تهران اعزام شدند.
وی با بیان اینکه مأموران با حضور در محل حادثه به بررسی حادثه سقوط این کارگر ۴۷ ساله پرداختند، گفت: بعد از انجام بررسیها مشخص شد این فرد از روی برج خنک کننده چیلر که بر روی بام این برج واقع شده بود سقوط کرده و هنگام انتقال به مرکز درمانی جان خود را از دست داده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین