نماینده دموکرات تگزاس، نامزد انتخابات 2020 شد
کد خبر: ۲۵۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
وی پس از ماهها شایعات نامزد شدنش برای ریاستجمهوری را تایید کرد و گفت که از آنچه «ال پاسو به نمایش میگذارد» مفتخر است. وی افزود: «این شهر بهترین نمونه از این کشور است.»

نماینده دموکرات ایالت تگزاس اعلام کرد که خود را برای انتخابات سال ۲۰۲۰ ایالات متحده نامزد میکند.به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، «بتو اوروکه»، نماینده دموکرات ایالت تگزاس، رسما اعلام کرد که خود را برای انتخابات سال ۲۰۲۰ ایالات متحده نامزد میکند.
وی پس از ماهها شایعات نامزد شدنش برای ریاستجمهوری را تایید کرد و گفت که از آنچه «ال پاسو به نمایش میگذارد» مفتخر است. وی افزود: «این شهر بهترین نمونه از این کشور است.»
اوروکه پیش از این در واکنش به اخبار مربوط به نامزد شدنش برای انتخابات ریاستجمهوری سال آینده میلادی گفت: «میشود گفت که میخواهم چنین کنم. به نظرم بهخوبی میتوانم از پس پست ریاستجمهوری بربیایم. میتوانم انجامش دهم و میخواهم هرچه در حال حاضر در توان دارم برای این کشور انجام دهم».
منبع: ایلنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین